fbpx

Forum

Enkelrum  

RSS

3pa2
 3pa2
(@3pa2)
Nykomling
02/09/2018 7:06 e m  

Har rest med buss ut i Europa under mer än 35 års tid. Provat med lite olika bussföretag men oftast har det var med Ölvemarks och Scandorama. 

Hur jag väljer resa är ett kapitel för sig. Dock finns det en sak som jag länge önskat och efterfrågat hos de stora arrangörerna av bussresor.

Skulle vilja ha en enkel symbol i reselistan på de resor som tillhandahåller enkelrum. Skulle verkligen förenkla valet av resor. Låt oss säga att jag önskar mej till Italien nästa resa. Finns då en rad olika resor att välja på. Med en symbol kan jag då lätt se vilken resa som skulle kunna vara intressant. Eller Låt oss säga att jag har ett bestämt mål. Jag vill till Paris och bläddrar mellan olika reseföretag. Det företaget som erbjuder enkelrum är genast mer intressant även om utflykterna är sådana som jag redan avverkat.

Vad har Ni andra för erfarenheter av detta? Kanske till o med redan finns markering hos ett företag som ja ännu ej upptäckt.......

SvaraCitera
Reslustan
(@reslustan)
Nykomling
07/09/2018 10:54 f m  

Hej!

Tror att Rolfs Flyg och Buss alltid har enkelrum som val på sina resor. Iaf är det min erfarenhet. Dock är det ofta ett litet tillägg som hotellen tar för rummet...

Hoppas du hittar nått nytt, spännande resmål!

SvaraCitera
3pa2
 3pa2
(@3pa2)
Nykomling
11/09/2018 5:03 e m  

Rolfs buss har massor av spännande lockande resmål men tyvärr ej anslutning södra Kronoberg

SvaraCitera
Share:
Close

Arbetar

Vänligen Logga in eller Registrera dig